GYIK

Szakadozik az adás, sötét a képernyő - ADÁSHIBA

Válasz:

Amennyiben adáshibát tapasztal, akkor első lépésként kérjük, hogy hívja fel kábeltelevíziós vagy műholdas szolgáltatóját (akinek a havi számlát fizeti) és nála jelentse be a hibát.

Két kivétel van:

- ha a MinDigTV-t nézi előfizetési díj nélkül vagy

- ha a műholdas jelünket fogja előfizetési díj nélkül,

Ez esetben kérjük, hogy az  MTVA Közönségszolgálatot hívja - +36 1 759 5050 vagy írjon nekik (kozonsegszolgalat@mtva.hu). Elérhetőségek ITT.

 

Ha nekünk jelenti be a hibát, akkor kérjük, hogy adja meg a következőket az észlelt adáshibával kapcsolatban:

  • csatorna neve (M1, M2, M3, Duna, Duna World, M1 HD, M2 HD, Duna HD, Duna World HD, Kossuth, Petőfi, Bartók, Dankó, Nemzetiség, Parlament, Duna World Radio) vétel helye (ország, város, utca)
  • vétel módja (analóg kábeltévé és annak szolgáltatója, digitális kábeltévé vagy műholdas tévé és annak szolgáltatója, HD kábeltévé vagy műholdas tévé és annak szolgáltatója, MinDigTV, egyéni előfizetés nélküli műholdas vétel SD vagy HD módban, mediaklikk.hu, teleteka.hu, mytv.telenor.hu, Telekom Műsorújság App, Antenna Hungária MinDigTV App)
  • műsor időpontja és címe, amiben a hibát tapasztalta
  • hiba leírása