Közleményeink

A DAL: 580 ezer néző, közel 100 ezer szavazat

A DAL: 580 ezer néző, közel 100 ezer szavazat 

A DAL című dalválasztó show-t 580 ezer néző izgulta végig szombat este a köztévé műsorán, de a produkció az online felületeken is jól teljesített: 14 ezer ember követte élőben a mediaklikk.hu-n, és 13 500-an az nlcafe.hu portálon is, valamint A DAL You Tube csatornája is jól teljesített. A DAL első show-ján 99 681 szavazat érkezett az adás alatt, és a most bemutatkozó A DAL Kulissza c. műsort is 169 ezren nézték végig.

Szombat este elindult A DAL, Magyarország dalválasztó show-ja. A verseny első fordulóját 580 ezren követték és több mint egymillió néző kapcsolt a műsorra, ezzel a hétvége legnézettebb műsora volt a közmédia kínálatában. Szombaton A DAL műsoroldalát (mediaklikk.hu/a-dal) 28 ezer egyedi felhasználó tekintette meg, akik átlagosan 18 percet töltöttek az oldalon, majd vasárnap ehhez a táborhoz további 18 ezer egyedi felhasználó csatlakozott, őket elsősorban a produkciók és egyéb extra videók érdekeltek, ahogy A DAL hivatalos  You Tube csatornájának nézőit is. A DAL Kulisszában közvetlenül a show-t követően 169 ezer ember volt kíváncsi a kulisszatitkokra.

A PetofiLIVE legolvasottabb tartalma szombaton a műsorról percről-percre tudósító cikk volt. Az élő adást online, vagyis a mediaklikk.hu weboldalon keresztül több mint 14 ezer egyedi felhasználó követte: ebből kb. 1200 látogató közvetlenül A DAL műsoroldalán, míg 13 ezer felhasználó a megszokott mediaklikk.hu/duna-elo oldalon keresztül követte élőben az interneten az első válogató show-t. Szombat este 69 ezer regisztráció érkezett online. A műsor első válogatóján egészen pontosan 99 681 szavazat érkezett az adás alatt.

A második helyre a Garsztroangyal került szombaton, Marcsi gasztrokalandjait 534 ezer néző követte. Az M2 ismét jól szerepelt a hétvégén szombaton a Grimm legszebb meséiből – A halász meg a felesége című rész 133 ezer nézőt vonzott.

Vasárnap a Magyarország szeretlek! című szórakoztató show műsor szerepelt a legjobban 357 ezer nézőjével. Az M2 műsorán a Grimm legszebb meséiből – Rigócsőr király 147 ezer nézőt vonzott, ugyanennyien látták délelőtt a 2012-ben készült Tüskevár című családi filmet.

A köztévé gyerekcsatornája pénteken 18,3 százalékos, szombaton 7,4 és vasárnap 9,3 százalékos közönségarányt ért el. Ezzel pénteken és vasárnap első, szombaton második volt a gyerekcsatornák között a 6-tól 20 óráig tartó műsorsávban, a 4-12 évesek körében.

A péntek legnézettebb műsora a Maradj talpon! volt a köztévé műsorán 356 ezer nézővel, 342 ezren követték a Végtelen szerelem című török sorozatot, amely ezzel az eredménnyel a nap második helyezettje lett. A hétköznaponként újra jelentkező Szomszédok című sorozat pénteki részét 133 ezer néző látta az M3 képernyőjén.

Mivel a közmédia a közszolgálati feladatai alapján a teljes társadalom számára kínál tartalmakat, a nézettségi és elérési adatokat a teljes népességre vonatkozóan tesszük közé. A Nielsen mérése alapján ez a 4 éves és annál idősebbek köre.